Gordana Opalic

МОЈ САЈАМ КЊИГА

 

Још један Сајам књига је за нама. Били сте, знам! Ко још може да одоли?


Сајам књига је одувек био моје свето место, мој лек за душу, место где сам могла да отпустим све негативне емоције, фрустрацију, све оно што ме је тиштило и да у лепоти  писане речи, ма у самом мирису књиге утонем у неке невероватне емоције, одем у бескрајно далеке светове и да будем срећна. Било је разочарања због организације, писала сам вам о томе баш овде, али опет, људи, Сајам књига!!!! Како да се пропусти?!?

Ове године моје емоције према Сајму су много другачије. Живље, лепршавије, интензивније! Људи, ове године сам први пут на Сајму била са друге стране! Као аутор! И осећај је невероватан, неописив! Гледати у постер на коме је насловница вашег романа, у своје књиге на штанду које додирују руке читалаца, милују погледи случајних и намерних пролазника – непроцењиво! За мене је ова сајамска недеља била као време проведено у сну! Најлепшем сну.



Упознала сам много дивних људи који деле исту страст ка писању као и ја, колеге писце; слушала утиске о свом роману од својих читалаца (звучи ми готово надреално кад кажем то ''својих читалаца'') и било ми је на моменте потребно да удахнем неколико пута дубоко не бих ли заиста поверовала да сам ту, да се све то заиста дешава!

Толико сам била одушевљена тренуцима које живим да ми готово нису сметали сви ти људи којима није место на мом сајму – естрадне личности, инфлуенсери и остали ликови који се у последње време све гласније називају писцима.


Бивши ученици

Еј, па ја за себе и даље говорим да сам само једна наставница српског језика која се одважила да са светом подели своју причу и да му покаже своје мале и велике снове! Ја себе не умем још увек да назовем писцем... и кад ме тако ослове, представљајући ме читаоцима, тргнем се, као да говоре о неком другом! А онда схватим да говоре о мени и на моменте се постидим, верујте ми! Као дете.


Садашњи ђаци


Но, да се вратим сајму. Била сам гост на штанду Нове Поетике, која је мој издавач, у суботу 29.10.2022. године. Ни сама не знам како сам се до штанда пробила, колика је гужва тог дана била. Река људи те носи, ти се препушташ току, уживаш у сазнању да си ту - Сајам књига у Београду! Поново! Док сам прилазила штанду, срце ми је тутњало у грудима толико да ме је готово заглушило! И онда је започела чиста магија. Моји пријатељи, колеге, моји ђаци, бивши и садашњи... сви су они дошли да ме поздраве и подрже, да ме загрле и кажу ми колико их је моја прича разнежила и натерала да се замисле; да ми кажу да су се смејали и плакали, да су се сећали и да су памтили...


Колеге


А ја? Ја сам уживала, често суспрезала сузе, јер чути да је оно што си написао дотакло срца других, одраслих и деце подједнако, има тежину која је често била превелика за моје срце. Искрено вам кажем! Придржавала сам се за своју храброст и трудила се да свима дам најјачи загрљај и тако бар мало вратим сву љубав коју ових дана добијам на сваком кораку. Моји су мостови подупрети љубављу, сад ми је то јасно, и чврсто стоје и стајаће јер их придржава и за земљу везује пријатељство, разумевање и подршка. И хвала вам свима на томе! Шта друго човек може да пожели? Шта нам је друго уопште потребно?

Живели, драги људи!

Гордана Опалић

Нема коментара:

Постави коментар

Моје прво и друго ја

Моје прво и друго ја На позив Маје Колунџије Зорое била сам гост на Радио Београду 1. Разговарале смо о многим темама - школи, књижевности, ...